Hier finden Sie in Zukunft Hinweise auf die in den Projekten der BMBF-Förderlinie "Qualifizierung der pädagogischen Fachkräfte für inklusive Bildung" entstandenen Publikationen.

Titel:

Low entrance or reaching the goals?

Subtitel:

Buró, S., & Prediger, S. (2019). Low entrance or reaching the goals? Mathematics teachers’ categories for differentiating with open-ended tasks in inclusive classrooms. In: U. T. Jankvist, M. van den Heuvel-Panhuizen, & M. Veldhuis (Hrsg.), Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (S. 4636-4643). Utrecht: Freudenthal Group & ERME.

Erscheinungsjahr:

2019

Autoren:

Buró

Medium:

In: U. T. Jankvist, M. van den Heuvel-Panhuizen, & M. Veldhuis (Hrsg.), Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 11). Utrecht: Freudenthal Group & ERME.

Digital Object Identifier :