Hier finden Sie in Zukunft Hinweise auf die in den Projekten der BMBF-Förderlinie "Qualifizierung der pädagogischen Fachkräfte für inklusive Bildung" entstandenen Publikationen.

Titel:

An in-service training to support teachers of different professions in the implementation of ‘inclusive education’ in the mathematics classroom.

Subtitel:

Korten, L., Nührenbörger, M., Selter, Ch., Wember, F., & Wollenweber, T. (im Erscheinen). An in-service training to support teachers of different professions in the implementation of ‘inclusive education’ in the mathematics classroom. In: M. van den Heuvel-Panhuizen & M. Veldhuis (Hrsg.), Proceedings of the 11th Congress of the European Society for Research in Mathematics Edu-cation (CERME11, February 6 – 10, 2019). Utrecht: Freudenthal Group & ERME.

Erscheinungsjahr:

im Erscheinen

Autoren:

Korten

Medium:

In: M. van den Heuvel-Panhuizen & M. Veldhuis (Hrsg.), Proceedings of the 11th Congress of the European Society for Research in Mathematics Edu-cation (CERME11, February 6 – 10, 2019). Utrecht: Freudenthal Group & ERME.

Digital Object Identifier :